Pages

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 4, 2012

i just need your love

assalamualaikum smua...ya allah lama sungguh sy biarkan blog ni sendiri..terlebih dahulu sy mintak maaf..sy berbalik kepada tujuan sy adakan blog i...sy adakan blog ni semata2 untuk kongsi cerita saya...lama x xupdt x bermaksod sy x bahagia...sy kesuntukan masa memandangkan  sy stdy dlm sem yg sgt pendek..so sy xder masa untuk on9...fb pon kadang2 je sy buka....ehh knp aq gunakan sy2 plak ni...hurmmmm kita bersantai2 je la yer....

kehidupan aku  setakat ni..xder yang x ok..setelah kehilangan ayah tercinta yang da masuk 5 bulan ni..tp sy msih punyai ibu..untuk sy mengadu,,,,dan masih punyai sahabat..kwan biasa2..dan yg paling penting insan yang aku syg...

betul kata owng kan..makin lama kita bercinta allah akan duga kita dgn perbagai mcm masalah..bagai rasa ...perasaan kita mcm air laut..kadang2 begelora kuat..dan kadang2 tidak..biasa la namapon percintaan...aku dapat rasa kan sesutau dalam relation aku now ni...ada yang baik ada yang x..kadang2 aku rasa dia x syg aku,...dan kadang2 aku rasa aku x syg dia...eeeehhhhh korang msti syak bukan2 ni annn...aq saje je wat gempak...mustahil tok diri aku if aq kata aq x syg dia,,,

3 thon lbh aku dgn dia...tp aq bersyukur allah anugerahkan rasa cinta tu pada aku...aku yakin jika aku diberi pilihan untuk memilih...susah untuk aq pilih orang lain selain dia..baik buruk dia...aq tetap mencintai dia...aku harapkan benda yg sama dari dia...

jaga aku bukan semudah owng lain sangka kan...x ko salah.,,klu ko nak taw susahnya ko tnye la dia...aq mn taw nak ckp...hehehehe...

aku hapi dgn kehidupan aku sekarang wlpon ada masanya aq sedih.,,bukan aku je sedih dia pon sedih..so aku cuma nak korang taw..bila dia tegor kesalahan kita biarkan...moga itu dijadikan ingtan...klu korang nk tgk cara2 nak tgor owng yg korang cinta korang tgk balik cerita  ' im not single'....jawapan ada kat situ...love smua,,,byeee,,,jumpa lagi nanti

No comments:

Post a Comment